leorprofile

Martin & Lital, 2012

הגענו אל הרב ליאור סיני כשלושה שבועות לפני חתונתנו, ממש כמעט ברגע האחרון אחרי תלאות רבות בנסיון לקיים חופה שתהיה לרוחנו.

“אז ספרו לי, מה אתם אוהבים אחד בשניה?” זה היה אחד הדברים הראשונים שביקש לדעת וכבר ידענו שמצאנו את האיש שיחתן אותנו!

נעים הליכות, יודע תורה, ומלא באהבה וכבוד לברית הנישואין, סיפר לנו הרב את סיפור הגעתו לארץ, אהבתו הגדולה לאשתו וילדיו ועל רצונו הגדול בתיקון ישראל.

בעלי הוא עולה חדש מארצות הברית ואני ישראלית מבטן ומלידה, כך שהשילוב של הרב סיני היה המושלם בעיננו, ישראלי שנולד בארצות הברית וחזר למולדת מתוך אהבה לציון, אדם שמבין את התהליכים שאנחנו עוברים בתור זוג יהודי, ציוני אך מעורב תרבותית. במהלך כל שלושת השבועות הבאים ליווה אותנו הרב סיני בהכנות, דאג לשאול לשלומנו ולעודד כי מתוך כל הלחץ הכרוך בארגון אירוע החתונה, הרי שאת הטקס עצמו אנחנו מבצעים מתוך אהבה גדולה אחד לשניה.

גם בתכנון הטקס נתן לנו להיות חלק פעיל, ומתוך “נהלי ההלכה” הכרוכים בטקס החתונה דאג להראות לנו היכן נמצאות הפינות בהן נוכל להכניס נימה אישית ובחירה חופשית בטקס.

ביום הטקס, שהיה היום הכי גשום בנובמבר 2012, הגיע הרב, עם חיוך ענק ואנרגיות טובות, בסבלנות יתרה הסביר על מהלך הטקס וחשיבותו, וניהל את החתימה על הכתובה גם בעברית וגם באנגלית לטובת שני האבות. את הטקס ביצע בשירה, במילים מרגשות בנינוחות ועם חיוך גדול והפך את יום החתונה שלנו למשמעותי יותר ומלא ברוח.

במשך חודשים רבים אחרי החתונה עוד קיבלנו מחמאות מרגשות על התנהלות הטקס, על ייחודו ומיוחדותו ועל “הרב המקסים” שנראה שהיה ממש שמח להיות שם ולנהל את החופה!

לא יכלנו לדמיין לעצמנו חופה יפה יותר ומרגשת יותר. נפרדנו בחיבוק גדול ובמזל טוב, טקס החופה שלנו ילווה אותנו בחיוך ענק לעוד שנים רבות בזכותו!